Redacció i revisió de contractes

Assessorament en el servei de redacció i revisió de contractes

Tipus de contractes

Un contracte d’arrendament és un contracte legal i vinculant que defineix les condicions sota les quals una part accepta llogar propietats propietat d’una altra part.

Garanteix l’ús de la propietat a l’inquilí o menystenir-la i garanteix el propietari o el propietari els pagaments regulars durant un període determinat a canvi.

Un acord de venda i compra  és un contracte legal vinculant que obliga un comprador a comprar i un venedor a vendre un producte o servei.

Els contractes de compravenda s’utilitzen sovint en els negocis immobiliaris o quan dues parts estan traduint un gran nombre d’articles.

Es un acord entre dues parts implicades en un procés de compra per part d’una de les parts, que mitjançant una cantitat de diners, anomenada senyal o contracte d’arres, assegura la compra.

En general, aquest contracte és de naturalesa civil i sempre ha de concloure’s entre dues parts.

Ha d’establir la base sobre la qual una part es compromet a donar un actiu a l’altra part, independentment de si és movible o inamovible, a canvi que l’altra part doni un altre actiu a canvi.

L’acord de fiduciari es defineix sovint com un contracte on una persona transfereix la propietat d’un actiu a una altra persona, anomenada fiduciària.

Aquesta persona  serà l’encarregat d’exercir els drets de propietat en el seu nom i tornar a transferir l’actiu a una persona amb nom al final del contracte.

Es pot utilitzar un acord de donació per a garantir que es pugui confiar en la promesa d’un donant, establir les expectatives tant de donant com de fet i evitar malentesos.

Un contracte de mandat és un acord en el qual el contractista es compromet a realitzar un servei específic o una acció legal per al principal. El contractista és responsable davant el principal d’exercir la diligència deguda en l’execució del contracte.

Un contracte de préstec per a ús és un contracte en virtut del qual una de les parts (prestador) cedeix una cosa per utilitzar-la gratuïtament a l’altra part (prestatari) amb la condició que l’altra part, que rep aquesta cosa, la torni després d’haver-la fet. l’ha fet servir o després d’un període de temps determinat.

Un contracte de dipòsit és un acord privat que s’estableix entre el comprador i el venedor. Es realitza prèviament a la compra, i en ella tots dos es comprometen a realitzar la futura venda d’un immoble mitjançant el lliurament d’un import inicial per part del comprador.

Un contracte de societat, és un acord entre dues o més persones que s’obliguen entre ells a posar diners o béns en comú per obtenir uns beneficis i repartir-se els guanys.

Àrees de competència:

Els nostres advocats i assessors ofereixen els seus serveis en diferents àrees d’expertesa: dret andorrà (veure branques del dret), economia en general i, en particular, en l’àmbit de l’assessorament fiscal.

Contacta amb nosaltres

Deixa el seu missatge aquí i ens posarem en contacte amb vostè.